wtorek, 31 marca 2020

II urodzinki bloga :)

Jak to szybko zleciało! Nie jestem zadowolona z tego roku w temacie blogowania, jako usprawiedliwienie mogę jedynie stwierdzić że w realu był za bardzo absorbujący. Matura, egzaminy z rysunku, najdłuższe wakacje, początek studiów - niestety to przełożyło się na ilość postów. Mam nadzieję że uda mi się ogarnąć i za rok będzie lepiej.

A teraz trochę statystyk:

Liczba postów: 57 (tegoroczne - 9)

Liczba obserwatorów:  8

Komentarze:  326

Wyświetlenia bloga:  5457

Najpopularniejszy wpis (tegoroczny): stosik lutowo-marcowy

Najpopularniejszy wpis (ogólnie): artifical people-magenta

Z całego serca dziękuję Wam za ten rok, za wszystkie komentarze i miłe słowa. Świadomość że ktoś tu zagląda naprawdę motywuje :)

15 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat :D

    Ja sobie co roku powtarzam, że tym razem będę aktywniejsza na blogu a w ostateczności zawsze wychodzi tak samo :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Obawiam się że u mnie też może tak być xd

      Usuń
  2. Oby jak najdłużej! Wytrwałości ^^
    Każdy opublikowany wpis to osiągnięcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Tobie pod tym względem nigdy nie dorównam, jakim cudem masz wenę na tyle wpisów!

      Usuń
    2. Kwestia przyzwyczajenia ^^
      Oraz pisania jak najwięcej na raz, gdy wena się pojawia.

      Usuń
  3. Gratulacje życzę wytrwałości. Przez Twój post popatrzyłam i ja już 9 lat prowadzę bloga. Ostatnio trochę mniej bo jest dość sporo i pracy i do tego szkoła w domu itd. Im więcej komentarzy i obserwujących tym bardziej chce się pisać :) Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie :D ja do Ciebie też lubię zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, 9 lat robi ogromne wrażenie :O
      Zawsze do usług ^^ bardzo lubię Twoje wpisy :)
      <3

      Usuń
  4. Każda rocznica bloga cieszy :) Życzę wielu sukcesów!
    Właśnie na studiach udawało mi się najwięcej czytam ;)
    U mnie na liczniku 8 lat i 11 miesięcy, więc już niedługo kolejne urodziny :D

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mi raczej też (mam półtory godziny w jedną stronę komunikacją miejską na uczelnię więc sytuacja idealna do nadrabiania książek ;) ) tylko gorzej później z czasem i weną by coś o nich napisać
      Gratulację tak długiego stażu, naprawdę podziwiam

      Usuń
  5. Zaglądam i gratulacje, następne latka same zlecą! <3
    Też nie jestem zadowolona z mojej blogowej aktywności, ale... pisanie to strasznie męczące zajęcie. Tym bardziej od kiedy zaczęłam pisywać także inne rzeczy poza blogowymi notkami, szczególnie takie poświęcone już budowaniu światów i charakterów. A gdzie tu jeszcze do pisania i czytania rzeczy na studia...? Nie ma lekko. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Dobrze rozumiem że piszesz opowiadania? Zamierzasz je gdzieś publikować?

      Usuń
    2. Piszę różne rzeczy, ale raczej do szuflady. Czysto hobbystycznie i z zamiłowania do pisania. :D

      Usuń
  6. Sto lat, sto lat! :D
    Tak to już bywa, że czasem ciężko znaleźć czas czy chęci do blogowania, niestety, od pewnego czasu jestem tego świetnym przykładem... ^^''

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości. Po maturze trzeba dać sobie na luz, dlatego można się spokojnie usprawiedliwić brakiem regularnego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń