wtorek, 5 czerwca 2018

Stosik pyrkonowy

Wiem, że mocno opóźniony ale takimi nabytkami grzech się nie pochwalić. Szczególnie że normalnie rzadko się tak obkupuje. Ale raz w roku można, prawda?

* "Klatka dla ptaków #1" przeczytana jako pierwsza.  Graficznie prezentuje się bardzo dobrze a fabuła wciąga. Teraz tylko zostało czekać na kolejne tomy.

* "Ku twej wieczności #1" czeka na swoją kolej. Na razie tylko spojrzałam że kreska jest bardzo dopracowana.

* "Yotsuba! #1". wstyd się przyznać ale nawet nie zajrzałam. 

* "Dziewczyna znad morza #1" kupione w ciemno ze względu na tag josei. Spodziewałam się mniej nagości i skupiania się bardziej na uczuciach niż cielesności. Zachęca jedynie to że jest piękna graficznie. Dawno nie widziałam dopracowanego tła na praktycznie każdym kadrze. Tom 2 kupię ale nie będzie moim priorytetem. 

* "Spirit circle #1" było największym zaskoczeniem zakupów. Do tytułu podchodziłam bez większych emocji, okładka nie zwracała uwagi. Kupiłam by wspierać raczkujące wydawnictwo. Pierwsze strony wydały mi się lekką komedią jednak gdy zaczęły się retrospekcje poprzednich żyć historia mnie pochłonęła. Idealne wyważenie komedii i dramatu. Teraz tylko trzymać kciuki by wydali całość. 

* "W miasteczku piasku i błękitnych łusek #1" kreska jest bardzo nietypowa i charakterystyczna. Operuje głownie bielą i czernią. Na razie czeka na półce na przeczytanie.

* "Pieta #1" spodziewałam się że będzie bardziej przedramatyzowana, więc pozytywnie się zaskoczyłam. 

* "Planetes #2" tom 1 nadal leży nieprzeczytany, ale teraz przynajmniej będę mogła poznać całą historię od razu.

* "Otchłań II" aktualnie przypominam sobie poprzednie części by żaden wątek nie uciekł mi w finale cyklu.

* "Noc kupały" lekka lektura którą pochłonęłam w jeden dzień. Tom 1 jednak bardziej mnie wciągnął.

* "Takeshi Cień śmierci" jeszcze nie przeczytałam ale Kossakowska jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. I udało mi się zdobyć autograf! :D

* "Azyl" przeczytałam na razie dwa opowiadania. Ciekawy obraz rozwoju autora.

* "Toń" skusiła piękną okładką i plakatem. Kto nie ryzykuje ten nie poznaje nowych autorów, prawda?

* "Vertigo 25 - najlepsze powieści graficzne" darmowy komiks z pierwszymi rozdziałami ich komiksów. I teraz przez nich chcę kupić następne rzeczy na które nie mam kasy

4 komentarze:

  1. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, kiedy Kotori zapowiedziało wydanie na polskim rynku Dziewczyny znad morza, bo kocham wszystkie mangi Inio Asano. Ta nie jest wyjątkiem, bo uwielbiam styl tego autora. :>
    Nie wiem, czy miałaś wcześniej okazję zapoznać się z innymi dostępnymi w Polsce tytułami tego autora. Co prawda nie ma ich dużo - Solanin, Osiedle Promieniste - ale polecam zapoznać Ci się z tym pierwszym tytułem, bo jest świetny. Co prawda Oyasumi Punpun (wydajcie to wreszcie!) jest moim ulubionym tytułem od tego autora, ale jakoś trzeba przeżyć te braki. ;>
    Zaintrygowałaś mnie Spirit Circle! Słyszałam dużo niepochlebnych opinii o jakości wydania mang od tego nowego wydawnictwa, prawda to?
    Z tej listy chciałabym jeszcze kupić mangę o syrenkach, bo wygląda ślicznie, ale na razie funduszy brak. ^^ No i Pietę, Pieta wygląda spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solanina planuję od dawna, jednak zawsze zniechęcają mnie ceny '-( Z opisów myślę że bardziej przypadnie mi do gustu.
      O Oyasumi Punpun słyszałam wiele pozytywnych komentarzy. Muszę w końcu sama to sprawdzić.
      W wydaniu od Okami nie zauważyłam nic szczególnie rażącego. Tłumaczenie czytało się płynnie a onomatopeje były wyczyszczone. Może po prostu za bardzo nie zwracam uwagi na takie rzeczy ale według mnie było w porządku.
      Syrenki są wręcz prześliczne :)

      Usuń
    2. Faktycznie, ta cena trochę mało adekwatna, ale jak dla mnie naprawdę warto! No i nie jest to najnowszy tytuł, łatwo go znaleźć taniej. ^^
      Słyszałam, że manga jest byle jak wydana, ale w sensie składania tomików, klejenia itp. itd. Cóż, niedługo się przekonam sama, bo kupię ich jeden tytuł (ten o uczennicy i nauczycielu, nazwy zapomniałam). :D
      Środka nie widziałam, ale obwoluty już strasznie zachęcają. <3

      Usuń
    3. Muszę poszukać jakiejś okazji ;)
      Kartki nie wypadają, marginesy wewnętrzne są nawet lepsze niż u innych wydawnictw, czyta się wygodnie - mi to wystarcza.
      Środek jest jeszcze lepszy :D

      Usuń