czwartek, 5 maja 2022

IV urodzinki bloga


Miesiąc spóźniona (spokojnie, wracam do pisania) umieszczam podsumowanie tego kolejnego (już 4!!!) roku blogowania. Trochę się działo! Największym osiągnięciem jest na pewno nawiązanie współpracy z Popkulturowym Kociołkiem i wynikające z tego pierwsze egzemplarze recenzenckie. Dało mi to niezłego kopa do pisania, może liczba postów nie powala, ale jestem zadowolona. Mam nadzieję, że utrzymam tą motywację kolejny rok. A może być ciężko bo niedługo zaczynam inżynierkę. Ale na pewno się nie poddam! Aktualnie ćwiczę lepsze zarządzanie czasem i powoli udaje mi się uwzględnić w planach też bloga ;)

Dziękuję, że pomimo nieregularności postów nadal tu jesteście <3 Każdy Wasz komentarz sprawia niesamowitą radość

Statystyki:

Liczba postów: 81 (tegoroczne- 12)
W tym recenzji: 10
tym razem prawie same recenzje książek, w kolejnym roku postaram się o większą różnorodność

Liczba obserwatorów:  14
cieszę się że tu jesteście <3

Komentarze:  504
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :)

Wyświetlenia bloga:  13876
Przegapiłam przekroczenie 10 000 

Najpopularniejszy wpis -wyświetlenia: "Meteor Garden"
Nadal bezsprzeczny zwycięzca 

Najpopularniejszy wpis -wyświetlenia (tegoroczny): "Zaya" Jean-David Morvan, Jia Wei Huang

Najpopularniejszy wpis - komentarze (tegoroczny): "Zaya" Jean-David Morvan, Jia Wei Huang i "Susza" Neal i Jarrod Shusterman

Najaktywniejsza osoba w komentarzach: Mirabelka

2 komentarze:

  1. Gratulacje! I mam nadzieję, że będziesz pisała jeszcze długo i regularnie, bo każdy Twój post tutaj oraz każdy komentarz na moim blogu, to powód do świętowania!

    OdpowiedzUsuń