niedziela, 31 marca 2019

I urodzinki bloga :D


Nie mogę uwierzyć ze minął rok! Z jednej strony przeleciał błyskawicznie, jednak z drugiej czuję jakbym prowadziła bloga już całą wieczność. Nie spodziewałam się że tak się w to wciągnę. Co prawda były miesiące gdy zmuszałam się żeby coś napisać, ale wtedy pojawiał się nowy komentarz który sprawiał że uśmiechałam się jak wariatka. Niby zaczęłam pisać dla samej siebie jednak świadomość że ktoś to czyta jest wspaniała.  Szczególnie gdy są to ludzie których blogi podziwiałam od dawna i marzyłam by przynajmniej w minimalnym stopniu wkręcić się w tą społeczność. Zawsze miałam ten problem że moi przyjaciele niezbyt podzielali moje pasje i nie miałam z kim o nich pogadać dlatego tak się cieszę się z kontaktu z Wami :) Cóż, wyszło trochę ckliwie, w każdym razie - Jesteście wspaniali i dziękuję za ten wspólny rok :D

A teraz czas na małe podsumowanie:

Liczba postów: 48
wiem, że nie jest to jakaś porażająca liczba ale jestem z siebie zadowolona :)

Liczba obserwatorów:  7
nawet sobie nie wyobrażacie jak byłam szczęśliwa widząc tę powoli rosnącą liczbę :D

Komentarze:  247
ktoś naprawdę czyta moje wypociny! Dziękuję Wam z całego serca za każdy komentarz, staram się odpisywać na każdy, choć czasem trochę mi to zajmuje

Wyświetlenia bloga:  2830

Najpopularniejszy wpis (wyświetlenia): "Artifical people: Magenta"
kompletnie nie rozumiem fenomenu tego tekstu. A ma mniej więcej cztery razy więcej wyświetleń niż reszta!

Najpopularniejszy wpis (komentarze): Stosik październikowo- listopadowy
ogólnie stosiki są najlepiej komentowane, nie dziwię się. Też uwielbiam przeglądać u innych wpisy z zakupami :) 
Z recenzji: Kirke i W cieniu betonowej dżungli 

Najaktywniejsza osoba w komentarzach: PustyKwadracik

14 komentarzy:

  1. Ooo, gratulacje! To teraz do kolejnej rocznicy zleci jeszcze szybciej! :D
    Lubię Twojego bloga, także cieszę się, że cieszy Cię prowadzenie go! Co prawda ja bardziej mangowa jestem, ale notki o książkach też sobie przeglądam, chociaż nie mam za wiele do powiedzenia. ^^
    Ojej, nawet nie wiedziałam, że jestem najaktywniejsza w komentarzach! Cóż mogę powiedzieć, notki interesujące, to komentarze same się piszą. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3
      Dziękuję za te niesamowicie miłe słowa 😊 Przeczytałam je dzisiaj rano i dzięki tobie mam cały dzień świetny humor :D
      Miałaś zdecydowaną przewagę ;)

      Usuń
    2. Ojej, nie ma za co! <3
      Cieszę się bardzo i dziękuję za Twoje mangowe notki, również zawsze umilają mi dzień. ^^

      Usuń
  2. Przesyłam troszkę spóźnione, ale jak najbardziej szczere gratulacje! Wszystkiego najlepszego i dużo motywacji do dalszego pisania. <3
    A tak przy okazji (bo nie wiem kiedy wreszcie wspomnę o tym u siebie), dzięki Tobie zaczęłam się zapoznawać ze światem meekhańskiego pogranicza. Za mną na razie pierwszy tom i rzeczywiście jest bardzo ciekawie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Super, bardzo się cieszę w takim razie że cię namówiłam ;) A który wątek najbardziej przypadł ci do gustu? (choć może lepiej spytam cię o to jak będziesz po drugim tomie :) )

      Usuń
    2. Hmmm, tak, chyba najpierw zapoznam się z drugim tomem i wtedy zdecyduję. ;D

      Usuń
  3. Gratuluję! Abyś blogowała jak najdłużej, ale skoro jesteś już rok to całkiem nieźle ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Teraz ustawiłam sobie za cel przynajmniej 5 lat ;)

      Usuń
  4. Gratuluję pierwszego roku! To teraz pójdzie jak z górki i nawet nie zauważysz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Pierwszy rok chyba zawsze jest najgorszy ;)

      Usuń
  5. O jejku! Jakoś mi ten post umknął!!
    W takim razie - spóźnione, ale szczere - wszystkiego dobrego!!! <3 Obyś była tutaj z nami, jak najdłużej! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Rozumiem Twoja radość z obserwatorów. Mnie też cieszą ale niestety dużo osób czyta i nie zostawia po sobie ani śladu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety długo też byłam takim czytelnikiem więc nie mogę na to marudzić ;)

      Usuń