środa, 31 marca 2021

III urodzinki bloga :D


Łał, zaczynając blogowanie za nic nie myślałam, że wytrwam tyle czasu :O A te trzy lata minęły w mgnieniu oka! Teraz to już z górki, tak się do tego przyzwyczaiłam, że aktualnie za każdym razem jak włączam komputer od razu zaglądam na bloggera i staram się skrobnąć kilka zdań (ale jakimś cudem nie przekłada się to na ostateczną liczbę postów...) 


Tradycyjnie trochę statystyk:


Liczba postów: 69 (tegoroczne- 12)
W tym recenzji: 5
choć to nadal mało jest lepiej niż rok temu

Liczba obserwatorów:  10
witam wszystkich nowych czytelników :D

Komentarze:  428
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :)

Wyświetlenia bloga:  7790

Najpopularniejszy wpis -wyświetlenia: "Meteor Garden"
Artificial People w końcu zostało zdetronizowane, choć nie pozwoliło odebrać sobie też drugiego miejsca. 

Najpopularniejszy wpis -wyświetlenia (tegoroczny): Koreańskie dramy na kwarantannie #1
Cieszę się że akurat ten wpis jako że faza na koreańszczyznę mi nie minęła (chyba już nie zmienię zdania, że Koreańczycy kręcą najlepsze kryminały i thrillery) Niestety nie udało mi się skończyć pisać kolejnego zestawienia tytułów ale zmienię to

Najpopularniejszy wpis - komentarze (tegoroczny): Stosik styczniowo-lutowy 2020
stosiki nie tracą popularności :)
Z recenzji: "Łotr" Trudi Canavan

Najaktywniejsza osoba w komentarzach: Laures Majere

18 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego i przyjemnych następnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Gratuluję, piękny wiek dla bloga :) Życzę kolejnych pięknych lat twórczości i kreatywności :) Wspaniały blogasek!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych cudownych lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników i życzę aby były jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Liczbą postów nie trzeba się przejmować, ważne że w ogóle piszesz i pamiętasz o blogu! Obyś pisała jak najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      I pisze to osoba która dodaje tyle postów że nie nadążam z ich czytaniem ;)

      Usuń
    2. Dwa w tygodniu!
      Ale to lata wypracowywania sobie rutyny. A poza tym naprawdę wierzę, że liczy się pisanie, nie liczby - czy to postów, czy wyświetleń, czy czegokolwiek innego <3

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Cieszę się z Twojego sukcesu ( już 3 lata ) bo mam do Ciebie i twojego bloga dużo sympatii. Jesteś jedną z niewielu osób, która komentuje u mnie na blogu a to bardzo cenie, bo gdyby nie Ty to miałabym wrażenie, że nikt go nie czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, jak mi miło po przeczytaniu tego <3 Dziękuję <3
      Sama wiem ile radości dają mi ślady że ktoś tu zagląda więc staram się u innych komentować. A Twojego bloga bardzo lubię więc to sama przyjemność :)

      Usuń
  8. Gratuluję i kolejnych lat w blogosferze życzę :) Mój blog już skończył 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, 8 lat :O Podziwiam i mam nadzieję że też tyle wytrwam ^^
      Dziękuję <3

      Usuń
  9. Najlepszego ^^ trochę spóźnione ale i tak życzę owocnego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń